Պաշտոնական. Spotify-ը դարձավ Բարսելոնայի նոր տիտղոսային հովանավորը

Պաշտոնական. Spotify-ը դարձավ Բարսելոնայի նոր տիտղոսային հովանավորը

16/03/2022 - 00:40

Ինչպես տեղեկացնում է «Բարսելոնայի» պաշտոնական կայքը, շվեդական հանրահայտ աուդիո հոսքային Spotify ընկերությունը դարձել է ակումբի նոր տիտղոսային հովանավորը։

Կողմերի միջև պայմանագիրը կնքվել է 4 տարով, որն ուժի մեջ կմտնի 2022 թ. հուլիսի 1-ից։

2022/23 մրցաշրջանից սկսած` Sporify-ի լոգոտիպը կհայտնվի «Բարսելոնայի» տղամարդկանց և կանանց թիմերի մարզաշապիկների դիմային հատվածում։

Բացի դրանից, պատմության մեջ առաջին անգամ «Նոու Կամպ» մարզադաշտը կվերաբրենդավորվի ու, հաջորդ մրցաշրջանից սկսած, կկոչվի «Սփոթիֆայ Նոու Կամ»։

Ավելի վաղ հաղորդվում էր, որ «Բարսելոնան» Spotify-ի հետ համագործակցությունից տարեկան կվաստակի 93 մլն եվրո։

Հ․Գ․ միացե՛ք Interfootball-ի Telegram-ի ալիքին https://t.me/Interfootball_am

# ,

Մեջբերումներ անելիս ակտիվ հղումը Interfootball.am-ին պարտադիր է: Կայքի հոդվածների մասնակի կամ ամբողջական հեռուստառադիոընթերցումն առանց Interfootball.am-ին հղման արգելվում է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:

© Interfootball.am 2023